1. Informació general
Aquesta “Política de Privacitat i Protecció de Dades” té com a finalitat donar a conèixer les condicions que regeixen la recollida i tractament de les seves dades personals per part de la nostra entitat o grup corporatiu per a vetllar pels drets fonamentals, el seu honor i llibertats, tot això en compliment de les normatives vigents que regulen la protecció de dades personals segons la Unió Europea i l’Estat membre espanyol.
De conformitat amb aquestes normatives, necessitem disposar de la seva autorització i consentiment per a la recollida i el tractament de les seves dades personals, per la qual cosa a continuació, exposem tots els detalls del seu interès respecte a com realitzem aquests processos, amb quins fins, que altres entitats podrien tenir accés a les seves dades i quins són els seus drets.
Per tot l’exposat, una vegada revisada i llegida la nostra Política de Protecció de Dades, és imprescindible que l’accepti com a prova de la seva conformitat i consentiment.
Protecció de dades personals
Per a aquells casos que es recullin, tractin o emmagatzemin dades personals, es farà de conformitat amb la Política de Privacitat publicada en la pàgina web i que pot consultar-se al peu o footer del lloc web.
Llei aplicable i jurisdicció
La llei aplicable en cas de disputa o conflicte d’interpretació dels termes que conformen aquest Avís Legal, així com qualsevol qüestió relacionada amb els serveis d’aquest Portal, serà la llei espanyola.
Per a la resolució de qualsevol conflicte que pugui sorgir en ocasió de la visita al lloc web o de l’ús dels serveis que en ell es puguin oferir, el titular del lloc web i l’Usuari acorden sotmetre’s als jutges i tribunals del domicili l’Usuari, sempre que aquest estigui situat en territori espanyol i actuï en condició de consumidor. En cas contrari, la submissió serà als jutjats i tribunals de la ciutat de Barcelona, Espanya.
2. Responsable del tractament
Qui recull i tracta les seves dades?
El Responsable del Tractament de Dades és aquella persona física o jurídica, de naturalesa pública o privada, o òrgan administratiu, que només o conjuntament amb uns altres determini els fins i mitjans del tractament de dades personals; en cas que els fins i mitjans del tractament estiguin determinats pel Dret de la Unió Europea o de l’estat membre espanyol.
En aquest cas, les nostres dades identificatives com a Responsable del Tractament són els següents:
GRUP COOPERATIU TEB (TALLER ESCOLA BARCELONA SCCL), NIF F08388043
Com pot contactar amb nosaltres?
Domicili postal: C/ Fernando Pessoa 54-64, 08030 de Barcelona – Email: protecciodades@teb.org – Telèfon: 93 360 03 87
3. Mesures de seguretat
Què fem per a garantir la privacitat de les seves dades?
La nostra entitat o grup corporatiu adopta les mesures organitzatives i tècniques necessàries per a garantir la seguretat i la privacitat de les seves dades, evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, depenent de l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemat i els riscos al fet que estan exposats.
Entre altres, destaquen les següents mesures:
- Garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i serveis de tractament.
- Restaurar la disponibilitat i l’accés a les dades personals de manera ràpida, en cas d’incident físic o tècnic.
- Verificar, avaluar i valorar, de manera regular, l’eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives implementades per a garantir la seguretat del tractament.
- Seudonimitzar i xifrar les dades personals, en cas de tractar-se de dades sensibles.
4. Finalitat del tractament
Per a què volem tractar les seves dades?
Necessitem la seva autorització i consentiment per a demanar i tractar les seves dades personals, per la qual cosa a continuació li detallem els usos i finalitats previstes.
Tràmits Administratius. Gestions de trànsit, herències, escriptures o altres encàrrecs administratius.
Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria: Gestió de clients / proveïdors, comptable, fiscal i administrativa.
Gestió de clients: Gestió de clients / proveïdors, comptable, fiscal i administrativa.
Gestió de potencials: Gestió de clients potencials i contactes.
Protecció de dades: Protecció de Dades i privacitat de la informació.
Gestió Qualitat. Certificació ISO Qualitat.
Consultes Website. Resposta a consultes rebudes a través del formulari electrònic de la web.
Comunicacions comercials: Màrqueting, publicitat i prospecció comercial.
Borsa de treball: Selecció de personal.
Durant quant temps conservem les seves dades?
Utilitzem les seves dades durant el temps estrictament necessari per a complir les finalitats indicades anteriorment. Tret que hi hagi una obligació o requeriment legal, els terminis de conservació prevists són:
- Tràmits Administratius: Durant un termini de 6 anys a partir de l’última confirmació d’interès
- Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria: Durant un termini de 5 anys a partir de l’última confirmació d’interès
- Gestió de clients: Durant un termini de 5 anys a partir de l’última confirmació d’interès
- Gestió de potencials: Durant un termini d’1 any a partir de l’última confirmació d’interès
- Protecció de dades: Durant un termini de 5 anys a partir de l’última confirmació d’interèsGestió
- Qualitat: Durant un termini de 5 anys a partir de l’última confirmació d’interès
- Consultes Website: Durant un termini d’1 any a partir de l’última confirmació d’interès
- Comunicacions comercials: Mentre no se sol·liciti la seva supressió per l’interessat
- Borsa de treball: Durant un termini d’1 any a partir de l’última confirmació d’interès
5. Legitimació del tractament
Per què tractem les seves dades?
La recollida i el tractament de les seves dades està legitimat sempre per una o diverses bases jurídiques, les quals detallem a continuació:
- Tràmits Administratius: Consentiment explícit de l’interessat
- Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria: Obligació jurídica del responsable del tractament
- Gestió de clients: Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte
- Gestió de potencials: Existència d’una relació contractual amb l’interessat mitjançant contracte o precontracte
- Protecció de dades: Obligació jurídica del responsable del tractament
- Gestió Qualitat: Interès legítim del responsable del tractament o de tercers
- Consultes Website: Consentiment explícit de l’interessat
- Comunicacions comercials: Consentiment explícit de l’interessat
- Borsa de treball: Consentiment explícit de l’interessat
6. Destinataris de les seves dades
A qui cedim les seves dades dins de la Unió Europea?
A vegades, per a poder complir amb les nostres obligacions legals i el nostre compromís contractual amb vostè, ens veiem davant l’obligació i necessitat de cedir alguns de les seves dades a unes certes categories de destinataris, les que especifiquem a continuació:
- Tràmits Administratius: Administració pública amb competència en la matèria
- Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals
- Gestió de clients: Administració Tributària; Bancs, caixes d’estalvis i caixes rurals
- Protecció de dades: Administració pública amb competència en la matèria. Agència Espanyola de Protecció de Dades
- Gestió Qualitat. Entitats de certificació ISO
A més de les categories de destinataris als quals se cedeixen dades, també podríem cedir-los a les següents organitzacions (únicament apareixeran si se cedissin dades a altres organitzacions):
Fem Transferències Internacionals de les seves dades fora de la Unió Europea?
No realitzem transferències internacionals de les seves dades.
7. Procedència i tipus de dades tractades
D’on hem obtingut les seves dades?
Tràmits Administratius
Clients: El propi interessat o el seu representant legal
Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria
Clients: El propi interessat o el seu representant legal
Proveïdors: El propi interessat o el seu representant legal
Gestió de clients
Clients: El propi interessat o el seu representant legal
Gestió de potencials
Potencials: El propi interessat o el seu representant legal
Protecció de dades
Emprades: El propi interessat o el seu representant legal
Gestió Qualitat
Emprats: El propi interessat o el seu representant legal
Consultes Website
Contactes web: El propi interessat o el seu representant legal
Comunicacions comercials
Clients: El propi interessat o el seu representant legal
Potencials: El propi interessat o el seu representant legal
Borsa de treball
Candidats d’ocupació: El propi interessat o el seu representant legal
Quins tipus de dades les seves hem recaptat i tractem?
Tràmits Administratius
Clients
Dades identificatives
Nom i cognoms
Adreça postal
NIF / NIE / Passaport
Correu electrònic
Telèfon
Econòmics, financers i de segures
dades bancàries
Comptabilitat, fiscalitat i tresoreria
Finalitats: Gestió de clients / proveïdors, comptable, fiscal i administrativa
Clients
Dades identificatives
Nom i cognoms
Adreça postal
NIF / NIE / Passaport
correu electrònic
Telèfon
Econòmics, financers i de segures
Dades bancàries
Transaccions de béns i serveis
Transaccions financeres